Opravy

12.05.2014 21:58
I v dobíjení se může objevit problém. K jeho odhalení by mělo sloužit několik metod:   Test baterie: Odmontujeme kryt baterie K baterii připojíme voltmetr s rozsahem nastaveným na stejnosměrné napětí třeba do 20VDC U nenastartovaného motoru pokud je baterie v dobré kondici by se naměřená...
07.05.2014 23:05
Stiskněte pravé tlačítko myši a zvolte možnost zobrazit obrázek... Pokud by byl problém se zobrazením je obrázek k dispozici v sekci ke stažení  
04.05.2014 09:30
Všechny strohje mimo : XVS11V, XVS11SC Komponent Závada Řešení Kód Poloha škrtící klapky (TP Sensor) Zaseknutý, zkratovaný atd. Vyčistit zkontrolovat připojení 3 Čidlo rychlosti Nesnímá Projít připojení, uchycení 4 V tomto případě...
21.04.2014 12:03
Dalším protivným problémem dragstara je často odcházející volnoběžka startéru. Přesněji dojde k obroušení segmentů volnoběžky a to se projevuje : Smekáním startéru, startér točí ale nezabírá do motoru Zasekávání startéru při startování Kovová rána při chcípnutí motoru Oprava se provádí pomocí...
12.04.2014 08:59
Jde asi o nejprotivnější závadu vyskytující se u strojů XVS 1100. V místě začátku závitu pro matku zajišťující vidličku kloubu kardanu dojde k ukroucení hřídele.Ulomená hřídel i smatkou vycestuje z kloubu a nejčastěji to odnese čidlo rychlosti, kryt kloubu a vše co ji stojí v cestě. Bohužel nějaká...
06.04.2014 09:41
Nejčastější vadou startéru je přetáčení těla startéru "do vrtule" pozná se na první pohled na šroubech které startér drží pohromadě. Někdy tato vada dojde až tak daleko, že se ustřihnou zarážky na držáku uhlíků. Držák uhlíků je také v podstě jediný díl startéru, který se dá koupit.   Vyjmutí...